Dagligvarekoncernen Coop har allieret sig med tunge kræfter i bestræbelserne på at højne kvaliteten af varesortiment i koncernens over 1.000 butikker.
Ifølge Per Thau, koncerndirektør i Coop med ansvar for indkøb, sortiment og logistik, har Coop lavet et partnerskab med det britiske konsulentfirma Dunnhumby, der er ekspert i forbrugerdata.
De ska...
Tunge kræfter skal fintune Coops sortiment
Coop består af knap 1.100 butikker under kæderne Fakta, Coop 365, SuperBrugsen, Dagli’Brugsen, Kvickly og Irma. Foto: Thomas Lekfeldt/Ritzau Scanpix
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til RetailNews, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer