Den Aarhus-baserede forhandler af børne- og babytøj og -udstyr Pixizoo har efter en stor indsats i 2020 kunnet se både top og bund vokse anseligt.
Bruttofortjenesten voksede med 53 pct., eller 4,5 mio. kr., til 13 mio. kr., og resultatet efter skat gik fra et minus på 1,3 mio. kr. til et overskud på 700.000 kr.
Alligevel mener ledelsen, at der er...
Kendt babytøjforhandler hiver 4,5 millioner mere hjem og vender minus til plus
Pixizoo vil gøre "livet som forælder lidt lettere" og forhandler både tøj, udstyr og legetøj til små og store børn. (Foto: Colourbox)
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til RetailNews, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer