23948sdkhjf

Har fået Coop som fast kunde: Leverandør oplever stor popularitet

Med vækst på næsten 400 procent over de sidste to år tyder meget på, at de gør noget rigtigt.

Virksomheden Eastwest Instore, der blev etableret i 2016, har gjort en forretning ud af at sælge - som de selv kalder det - "højteknologiske hyldeforkanter".

Mere præcist indebærer det trådløse elektroniske hyldeforkanter, der let kan integreres i primært dagligvarehandlen.

Målet er, at det skal lette arbejdsgangen, når der skal skiftes priser i forbindelse med nye tilbudsaviser.

Mange købmænd ville være med i aftale

Hidtil har de haft blandt andre den norske supermarkedskæde Bunnpris samt den spanske tankstationkæde Cepsas som kunder, men senest er der landet en stor ordre fra Coop.

De har fået leveret 600.000 nye hyldeforkanter til 87 butikker fra Eastwest Instore.

- Samarbejdet med Eastwest Instore startede som et testprojekt, men det er gået over al forventning. Mange af vores butikker - også de selvejende - har selv henvendt sig for at komme med på den aftale, vi har med Eastwest Instore, fordi de har vist sig i stand til at levere hurtigt - selv under en global forsyningskrise og til en konkurrencedygtig pris uden at gå på kompromis med kvaliteten, fortæller Frederik Schmidt Pierri, Operational Procurement Manager hos Coop’s indkøbsafdeling.

Kommenter artiklen
Tip redaktionen
Medlemmernes egne nyheder
Se alle medlemsnyheder
Mest læste
Seneste nyheder
Se seneste nyheder
Udvalgte artikler
Udvalgte nyheder fra forsiden
Dagligvarekæde udvider franchisekoncept
Magasin-direktør uddyber ny investeringsstrategi
Dagligvarekæde købte butikscenter - nu er der afklaring på det videre forløb
Endnu en detailkæde dropper Skare Meat Packers
Kendt nordjysk køkkenkæde styrer mod konkurs - men ikke alle lukker
Billigblomst-stifter "mister" bestyrelsesroller - men får nyt specifikt arbejdsområde
Andre Nordiske Medier
Food Supply DK
Fremtidens Logistik
Nordiske Medier DK

Send til en kollega

0.188