23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Det sker: Forbrugerkrisen er aflyst

Sådan lyder overskriften, når PEJ Gruppen inviterer til store kædedag 12. juni.

Forbrugskrisen er forbi. Forbrugertilliden stiger og forbrugerne vejrer morgenluft. Danskerne bruger lige så mange penge som i jubelårene 2006 og 2007. Alligevel taber de fysiske butikker markedsandele i stor stil, skriver PEJ Gruppen og stiller spørgmålet:

Er kæderne og butikkerne klar til at møde efter-krise-forbrugernes krav og ønsker?

Svaret er ifølge PEJ Gruppen på nuværende tidspunkt – nej. Men det kan der laves om på.

Under sloganet ’Drop krisen – bliv klædt på til fremtiden – find din force’ inviterer PEJ Gruppen til kædedag den 12. juni i Herning, hvor den står på syv timers intensiv og konstruktiv fokus på detailbranchens fremtidsmuligheder.

Læs mere om arrangementet, tilmelding og foredrag på

www.pejgruppen.com/events/kaedekonference/
BREAKING
{{ article.headline }}
0.172|instance-web01