23948sdkhjf

Tøjbrand dropper "bæredygtighed": - Det giver ingen mening

Ifølge stifterne af tøjmærket Lynæs er begrebet "bæredygtig" brugt så meget af firmaer, der ikke er bæredygtige, at det ikke længere giver mening at bruge det.
Hos det danske tøjmærke LYNÆS er man træt af brugen af begrebet "bæredygtighed". Faktisk så træt af det, at de nu helt stopper med at kommunikere det ud.

Det på trods af, at Lynæs på nærmest alle punkter lever op til lige netop dét, man som regel definerer ved bæredygtighed:

Deres tøj er produceret i Danmark og er lavet af økologisk bomuld og GOT...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til RetailNews, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.125