23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Tøjbrand dropper "bæredygtighed": - Det giver ingen mening

Ifølge stifterne af tøjmærket Lynæs er begrebet "bæredygtig" brugt så meget af firmaer, der ikke er bæredygtige, at det ikke længere giver mening at bruge det.

Hos det danske tøjmærke LYNÆS er man træt af brugen af begrebet "bæredygtighed". Faktisk så træt af det, at de nu helt stopper med at kommunikere det ud.

Det på trods af, at Lynæs på nærmest alle punkter lever op til lige netop dét, man som regel definerer ved bæredygtighed:

Deres tøj er produceret i Danmark og er lavet af økologisk bomuld og GOTS(The Global Organic Textile Standard)-certificeret uld, mens det polyester, der bruges, er genbrugt.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.094|