Krisen har på kort tid givet kunderne i Irma nye vaner.
Uden ekstra markedsføring er salget af Irmas egen serie af billigere varer, Irmas Hverdag, steget med 19 procent i april i år i forhold til samme måned sidste år.
Det får nu Irma til at udvide serien og give den mere plads i butikkerne.
- Vi kan mærke, at kunderne ændrer adfærd. De store pr...
Irma udvider produktserie efter ændret kundeadfærd

Irma-kunderne kan fremover se frem til flere af de billige varer, efter at Coop har besluttet at udvide serien som følge af en stigende efterspørgsel. Foto: Liselotte Sabroe/Ritzau Scanpix
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement