Krisen har på kort tid givet kunderne i Irma nye vaner.
Uden ekstra markedsføring er salget af Irmas egen serie af billigere varer, Irmas Hverdag, steget med 19 procent i april i år i forhold til samme måned sidste år.
Det får nu Irma til at udvide serien og give den mere plads i butikkerne.
- Vi kan mærke, at kunderne ændrer adfærd. De store pr...
Irma udvider produktserie efter ændret kundeadfærd
Irma-kunderne kan fremover se frem til flere af de billige varer, efter at Coop har besluttet at udvide serien som følge af en stigende efterspørgsel. Foto: Liselotte Sabroe/Ritzau Scanpix
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til RetailNews, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer