23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Shaping New Tomorrow får landsholdsstjerne som ambassadør

Det unge fodboldidol  er den seneste i en lang række af sportsstjerner, der gør sig som brandambassadører

Det nordjyske modefirma Shaping New Tomorrow fortsætter udbredelsen af samarbejder med brandambassadører og har scoret en aftale med landsholdsspiller i fodbold Joakim Mæhle.

- Det er ingen hemmelighed, at vi rigtig gerne vil bakke op lokalt her i Nordjylland. Og med alle de internationale sportsstjerner, der i øjeblikket fylder godt op i det nordjyske landskab, er vi selvfølgelig stolte over at indgå samarbejder som disse, siger medstifter og adm. direktør i Shaping New Tomorrow Kasper Ulrich.

Aalborg Håndbold er også kommet med ombord og vil i den kommende tid tone frem på sociale medier iført det lokale tøjfirmas tråde. 

Tidligere har man samarbejdet med bl.a. en tysk fodboldspiller og sønderjysk MMA-kæmper, og Kasper Ulrich forklarer det med, at der fra sportsverdenen går en rød tråd til Shaping New Tomorrows produktunivers, hvor man har formået at bringe sportstøjets funktionalitet, komfort og slidstyrke ind i det stilrene herretøj.

Mode i sportsfolk

Det nye samarbejde med lokale sportshelte er ikke forbeholdt tøjfirmaet fra Aalborg. De skriver sig ind i en lang række af danske modeselskaber, der bruger sportsfolk som ambassadører. 

Blandt andre kan nævnes Løvens Hule-deltageren Barons, der for nylig har fået fodboldikonet Michael Laudrup som levende reklamesøjle. Også Formel 1-køreren Kevin Magnussen har ladet sig vise frem i de klassiske skjorter.

Solbrillefirmaet Christopher Cloos har på sportssiden af ambassadører satset mere internationalt - hvorfra også en stor del af salget kommer - men har tidligere samarbejdet med bl.a. Nicklas Bendtner.

Se nøgletal for: {{ company.name }}
BREAKING
{{ article.headline }}
0.165