23948sdkhjf

Kendt fra Løvens Hule - nu vil urfirma nå længere ud på sociale medier

Ditur.dk fik en investering med sig fra Løvens Hule, og siden har selskabet vækstet flot, men nye tiltag er også nødvendige

Instagram og Facebook er ikke længere tilstrækkeligt til markedsføring. Den erkendelse er virksomheden Ditur.dk kommet frem til i deres marketingsstrategi. 

Det fortæller firmaets marketingmanager Frederik Damgaard Andersen til mediet Detailwatch

Ditur.dk blev stiftet i 2014 af tvillingerne Kasper og Mikkel Dissing, men det var efter en deltagelse i DR-programmet 'Løvens Hule', at virksomheden virkelig tog fart. 

Og fart tog det på også Facebook og Instagram, hvor Ditur.dk spyttede markedsføring af sted til potentielle kunder - men nu har virksomheden ændret kurs og fokus. 

Nu er det TikTok, det skal handle om i stedet, fortæller virksomheden. 

Det er primært prisstigninger på Meta-platformen, der ejer både Facebook og Instagram, der gør, at Ditur.dk har omlagt deres marketingsstrategi - og derfor nu satser på TikTik.

- Vi vil rigtig gerne være firstmovers og være til stede på nye platforme, hvis der er nogle lavthængende frugter, vi kan tage af. Vi har et meget kommercielt fokus på Tiktok, samtidig med at vi prøver at sikre vækst i forretningen og finde et nyt publikum, de yngre, som er svære at få fat i, siger Frederik Damgaard Andersen til DetailWatch. 

Kommenter artiklen
Tip redaktionen
Medlemmernes egne nyheder
Se alle medlemsnyheder
Mest læste
JOB i FOKUS
Gå til joboversigten
Seneste nyheder
Se seneste nyheder
Udvalgte artikler
Udvalgte nyheder fra forsiden
Julens Jul er populær som aldrig før
Analysefirma bryder Black Friday ned: Disse varer var mest populære i detailhandlen
H&M fyrer 1500 ansatte og skal spare milliarder
Stor sportskæde lukker otte butikker
Bilka-hapsdog fik blodig udgang
Lokal købmand drukner i arbejde
Andre Nordiske Medier
Food Supply DK
Leder IDAG
Fremtidens Logistik

Send til en kollega

0.125