23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Nu vil Netto bonfejl til livs: Ny teknologi kan blive løsningen

Netto-kunder har oplevet flere fejl på deres kvitteringer, og det vil koncernen nu gøre op med

En henvendelse på Twitter fra en Netto-kunde har været kilde til en potentiel ændring i landets butikker. 

Det skriver DetailWatch

Kunden beskriver, hvordan hun ofte har oplevet, at priserne på de varer, hun køber, er 1-2 kroner dyrere ved kassen, end de står til på varernes hyldeforkanter - og det har frustreret hende. Og efterfølgende har flere kunder bakket op om denne oplevelse. 

Det har fået Salling Group, der ejer Netto-kæden, til at reagere. 

- Selvom vi gør alt, hvad vi kan, så må vi konstatere, at der sker fejl, og derfor tester vi i øjeblikket også elektroniske hyldeforkanter i nogle Netto-butikker. For så kan vi med et tryk på en knap sikre, at den pris, der er i kassen, også er den, der er på hyldeforkanten, siger Henrik Vinther Olesen, der er vicedirektør i Salling Group.

I Bilka og Føtex, som også er en del af Salling Group, har man allerede elektroniske hyldeforkanter. Systemet skal dog først testes i Netto-kæden også, før man vil træffe en endelig beslutning om de elektroniske hyldeforkanter for resten af kædens butikker i Danmark, skriver DetailWatch. 

BREAKING
{{ article.headline }}
0.136