23948sdkhjf

CSR-chef i Coop: Derfor er antallet af nye plantebaserede produkter i supermarkederne faldet

Efter at være steget støt siden 2013 er andelen af produktlanceringer af nye plantebaserede produkter begyndt at falde.

Det viser en markedsrapport udarbejdet af Plantebaseret Videnscenter.

Det skyldes især, at antallet af nye produkter fra udenlandske brands ikke har fundet vej til supermarkedshylderne i de sidste to år, fortæller Daniel Barrera...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Create trial subscription
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til RetailNews, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Medlemmernes egne nyheder
Se alle medlemsnyheder
Mest læste
JOB i FOKUS
Gå til joboversigten
Seneste nyheder
Se seneste nyheder
Udvalgte artikler
Udvalgte nyheder fra forsiden
Opgørelse: Så mange flere pakker kastede Black Friday og Cyber Monday af sig
Pressede forbrugere holdt på pengene Black Friday
Bornholm Spirits indgår partnerskab med stort handelsselskab
Magasin-direktør kigger tilbage: Sådan er det første år gået
Lektor: Sportmaster-lukninger kan være tegn på skidt tendens
Kæmpebøde drev jysk rugbrødsproducent til konkurs
Andre Nordiske Medier
Food Supply DK
Leder IDAG
Fremtidens Logistik

Send til en kollega

0.125