- I en periode, hvor forbrugertilliden har nået et historisk lavpunkt, er det så meget desto vigtigere for virksomheder at satse stort på at øge kundetilfredsheden.
Sådan skriver Magasin i en pressemeddelelse - og der er noget om snakken.
Forbrugertilliden er fortsat under nulpunktet
Således har forbrugertilliden længe befunde...
Lav forbrugertillid sendte Magasin på nye tanker - sådan løste de udfordringen

- I en periode, hvor forbrugertilliden har nået et historisk lavpunkt, er det så meget desto vigtigere for virksomheder at satse stort på at øge kundetilfredsheden, skriver Magasin i en pressemeddelelse. Arkivfoto: Henrik Eilers
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement