23948sdkhjf

Lav forbrugertillid sendte Magasin på nye tanker - sådan løste de udfordringen

- I en periode, hvor forbrugertilliden har nået et historisk lavpunkt, er det så meget desto vigtigere for virksomheder at satse stort på at øge kundetilfredsheden.

Sådan skriver Magasin i en pressemeddelelse - og der er noget om snakken. 



Forbrugertilliden er fortsat under nulpunktet

Således har forbrugertilliden længe befunde...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Create trial subscription
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til RetailNews, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Medlemmernes egne nyheder
Se alle medlemsnyheder
Mest læste
JOB i FOKUS
Gå til joboversigten
Seneste nyheder
Se seneste nyheder
Udvalgte artikler
Udvalgte nyheder fra forsiden
Opgørelse: Så mange flere pakker kastede Black Friday og Cyber Monday af sig
Pressede forbrugere holdt på pengene Black Friday
Bornholm Spirits indgår partnerskab med stort handelsselskab
Magasin-direktør kigger tilbage: Sådan er det første år gået
Lektor: Sportmaster-lukninger kan være tegn på skidt tendens
Kæmpebøde drev jysk rugbrødsproducent til konkurs
Andre Nordiske Medier
Food Supply DK
Leder IDAG
Fremtidens Logistik

Send til en kollega

0.14