- I en periode, hvor forbrugertilliden har nået et historisk lavpunkt, er det så meget desto vigtigere for virksomheder at satse stort på at øge kundetilfredsheden.
Sådan skriver Magasin i en pressemeddelelse - og der er noget om snakken.
Forbrugertilliden er fortsat under nulpunktet
Således har forbrugertilliden længe befunde...
Lav forbrugertillid sendte Magasin på nye tanker - sådan løste de udfordringen
- I en periode, hvor forbrugertilliden har nået et historisk lavpunkt, er det så meget desto vigtigere for virksomheder at satse stort på at øge kundetilfredsheden, skriver Magasin i en pressemeddelelse. Arkivfoto: Henrik Eilers
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til RetailNews, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer