23948sdkhjf

I et stille industrikvarter i Aarhus tårner stort tøjbrand op

Selvom virksomheden egentlig er svensk - og blev skabt i 1960'erne i Stockholm - er tøjmærket Fjällräven også stort og anerkendt i den danske detailbranche. 

Samtidig har tøjmærket også gennemgået en forandring og udvikling de seneste år, så Fjällräven-mærket ikke kun er at finde i friluft- og spejderbutikker, men faktisk også sælges i gængse tøjforretninger. 

Mærket er så at sige populært - og almindeligt kendt. 

Men det fornemmer man ikke på tøjvirksomhedens hovedkontor - som er placeret i et stille industrikvarter i Aarhus-forstaden Lystrup. 

Det skriver Århus Stiftstidende

- Vores værdier er ikke at være hurtigst op ad bjerget og først nede. Vi lever efter, at man går i sit eget tempo, og med respekt for naturen som den store inspirator, og derfor passer devisen 'den der lever stille - lever godt' fint her på kontoret, siger Pamela Lukunku, der er ansvarlig for marketing og kommunikation i Fjällrävens danske afdeling. 

Kommenter artiklen
Tip redaktionen
Medlemmernes egne nyheder
Se alle medlemsnyheder
Mest læste
Seneste nyheder
Se seneste nyheder
Udvalgte artikler
Udvalgte nyheder fra forsiden
Landets næststørste Kvickly bakker op om Coop-navneforandring: - Vi er klar, så snart skiltet er klar
17 Irma-butikker lukker helt: Det skal der ske med dem
Christian Eriksens energidrikselskab hiver tocifret millionbeløb i land
Forbrugerekspert om kaotisk dagligvaremarked: Discount bliver kun vigtigere
Chokoladeproducent går konkurs
Er Irma ikke begravet alligevel? Nye meldinger åbner døren på klem for kædens overlevelse
Andre Nordiske Medier
Food Supply DK
Fremtidens Logistik
Nordiske Medier DK

Send til en kollega

0.14