23948sdkhjf

Netto-reklame vinder pris

Reklameserien ”Det er hårdt at tjene penge” er valgt som årets filmkampagne ved The True Award 2012.
”Det er hårdt at tjene penge”, lyder det i en serie af reklamer fra Netto, og det budskab gik rent ind hos juryen ved The True Award, som vandt i kategorien Bedste Filmkampagne.

Ved nomineringen af reklamen, lød de rosende ord fra juryen således:

- Jeg har fået 45 sekunder. De første fem er lige gået…. Og uanset hvad jeg gør, vil jeg aldrig i livet kunne gøre det samme på de næste - nu 35 sekunder - som vinderen af årets bedste filmkampagne gør på 30 sekunder rent. Jeg kan umuligt ramme så virkningsfuldt med så stor enkelhed. Kommunikere en virksomhedens sjæl, kultur og hele eksistensberettigelse så præcist. Disse film er så godt tænkt, skrevet og eksekveret, at de får en næsten magisk troværdighed. Man kunne også kalde det virkelighed. Den virkelighed, der til enhver tid overgår reklamen. Den virkelighed, hvor det er hårdt at tjene penge, og hvor der er god grund til at gå i NETTO.

Reklamerne er udført af bureauet Brandhouse med Treshow Filmproduction som producent og Sussan Treshow som producer.

Bureau producer var Annette Milner, mens Stevan Trashow var instruktør.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.25