Markedsføring af usunde fødevarer til børn er snart fortid i dagligvarekæden Lidls butikker.
Det skriver Lidl i en pressemeddelelse, som præciserer, at det er et fokus på bevidst ernæring, der ligger til grund for udfasningen af børnemarkedsføring.
- Som et led i Lidls strategi om at sætte mere fokus på bevidst ernæring stopper d...
Dagligvarekæde fravælger markedsføring - slut med at promovere denne type produkter til særlig målgruppe
![](https://image.nordjyske.dk/users/nordjyske/images/69042856.jpg?t%5Bstrip%5D=true&t%5Bcrop%5D%5Bwidth%5D=6121&t%5Bcrop%5D%5Bheight%5D=3960&t%5Bcrop%5D%5Bx%5D=0&t%5Bcrop%5D%5By%5D=9&t%5Bresize%5D%5Bwidth%5D=660&t%5Bresize%5D%5Bheight%5D=427&accessToken=14b72620273fd871408de562de6a6eb5171e71b935b0b4e2d89407ad12ca3d99)
Lidl-kæden vil i den nærmeste fremtid fjerne markedsføring på en lang række produkter, der er henvendt til børn. PR-foto: Lidl
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement