23948sdkhjf

Dagligvarekæde fravælger markedsføring - slut med at promovere denne type produkter til særlig målgruppe

Markedsføring af usunde fødevarer til børn er snart fortid i dagligvarekæden Lidls butikker. 

Det skriver Lidl i en pressemeddelelse, som præciserer, at det er et fokus på bevidst ernæring, der ligger til grund for udfasningen af børnemarkedsføring. 

- Som et led i Lidls strategi om at sætte mere fokus på bevidst ernæring stopper d...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til RetailNews, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Medlemmernes egne nyheder
Se alle medlemsnyheder
Mest læste
JOB i FOKUS
Gå til joboversigten
Seneste nyheder
Se seneste nyheder
Udvalgte artikler
Udvalgte nyheder fra forsiden
Dagrofa-direktør trods udfordrende marked: - Vi er super interesserede i at åbne flere butikker
Basalt åbner nye butikker - men om blot ni måneder venter skarp deadline
Nyt fra detailhandlen: Lidt færre virksomheder forventer nye prisstigninger
Stor skokæde præsenterede andet underskud på tre år: Sådan vil de finde tilbage til overskuddet igen
Tænketank: Supermarkeder skal skubbe mere til danskernes kostvaner
Konkursramt malerkæde genrejst med næste generation ved roret
Andre Nordiske Medier
Food Supply DK
Fremtidens Logistik
Nordiske Medier DK

Send til en kollega

0.61