Henning Bahr rettede i en klumme mandag en efterlysning i retning af dagligvarekæden Meny, nu hvor Irma-kæden udgår fra det danske marked.
For hvor var Meny-kædens engagement i at investere mere i luksusprodukter, nu hvor Irma - der hidtil har markedsført sig som én af pionererne på området - snart er fortid i dansk dagligvarehandel?
...
Meny-Boss om marked i opbrud: - Vi skal ikke have et ensidigt fokus på pris

Richo Boss er kædedirektør i Meny og pointerer i en ny klumme, at dagligvarekæden bestemt har fokus på pris - men også meget mere og andet end det i deres strategi. Foto: PR
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til RetailNews, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer