23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Fornyeren i Netto

Claus Juel-Jensen har igen lanceret en markant fornyelse i discountkæden.

Med meldingen om, at Netto fremover skal have flere polske, tyske og svenske varer, har Claus Juel-Jensen igen lanceret en markant fornyelse i discountkæden.

Det skriver JydskeVestkysten.

I Tyskland stod han i spidsen for Nettos ekspansion ind i nye områder med ekstrem hård konkurrence, og i Danmark satsede han tidligt stort på økologiske varer.

Men i modsætning til tidligere var forbrugernes reaktion alt andet end imødekommende denne gang. Efter massiv kritik fra forbrugere, sadlede Claus Juel-Jensen delvist om og understregede, at planerne om øget polsk import er droppet.

Det er ifølge detailhandelsekspert Bruno Christensen konsekvensen, når man er åben og kontant, som Claus Juel-Jensen er kendt for at være.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.063|