23948sdkhjf

Fornyeren i Netto

Claus Juel-Jensen har igen lanceret en markant fornyelse i discountkæden.
Med meldingen om, at Netto fremover skal have flere polske, tyske og svenske varer, har Claus Juel-Jensen igen lanceret en markant fornyelse i discountkæden.

Det skriver JydskeVestkysten.

I Tyskland stod han i spidsen for Nettos ekspansion ind i nye områder med ekstrem hård konkurrence, og i Danmark satsede han tidligt stort på økologiske varer.

Men i modsætning til tidligere var forbrugernes reaktion alt andet end imødekommende denne gang. Efter massiv kritik fra forbrugere, sadlede Claus Juel-Jensen delvist om og understregede, at planerne om øget polsk import er droppet.

Det er ifølge detailhandelsekspert Bruno Christensen konsekvensen, når man er åben og kontant, som Claus Juel-Jensen er kendt for at være.
Kommenter artiklen (1)
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.125