23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Lidl i Skanderborg vil vænne kunderne til nye mærker

Butikschef Joakim Grøn Abildgaard vil vænne kunderne til at købe dagligvarer, som er af kædens egne, mindre kendte mærker.

I forbindelse med åbningen af den tyske supermarkedskæde Lidls nye butik i Skanderborg udtaler butikschef Joakim Grøn Abildgaard, at han vil vænne kunderne til at købe dagligvarer, som er af kædens egne, mindre kendte mærker. Det skriver Uge-Bladet Skanderborg.

Næsten 80 procent af varerne i butikken er dansk-producerede - de bliver bare pakket ind i kædens eget private indpakning, fortæller butikschefen.

Joakim Grøn Abildgaard udtaler, at kunderne i dag er langt mindre skeptiske overfor Lidls varer, end da kæden først kom til Danmark i 2005.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.11|instance-web03