23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Orana i sydasiatisk offensiv

Den fynske marmeladeproducent vil ind på det indonesiske marked.

Derfor er Orana med, når handels- og erhvervsminister Pia Olsen Dyhr i denne uge står i spidsen for et erhvervsfremstød i Indonesien. Rynkeby-virksomheden har aftalt mindst fem møder med indonesiske distributører af frugtprodukter, og målet er at få fodfæste på det enorme marked.

- Indonesien er interessant for Orana, fordi der er 240 millioner mennesker og en voksende middelklasse, som vores produkter retter sig imod, siger direktør i Orana, Lene Christensen, til TV2 Fyn.

Hun ser både muligheder blandt de almindelige forbrugere, men også i fx cafe- og hotelbranchen, som Orana har en række målrettede produkter til.

Den fynske virksomhed er allerede til stede i Sydøstasien; nemlig i Vietnam, men det er planen, at man vil manifestere sin position. Udover Indonesien vil man gerne ind i fx Malaysia, Myanmar og Hongkong.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.109