23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Her er Coops store problem

Selv om Dansk Supermarked og dets mange brands har været foran Coop, har dette ikke været Coop-organisationens største problem.

Tværtimod ligger hovedproblemet i de seneste årtier i en identitetskrise, skriver Berlingske. Det på trods af, at Coop har en medlemsbase, der består af 1,3 mio. danske husstande.

Lasse Bolander, formand for Coop-ledelsen, har famlet sig frem, siden han kom til som formand i 2008, skriver avisen.

Et af de ben i Coop-familien, som igennem årene har formået at skabe sig en stærk, selvstændig platform, er Irma, mens Coop økonomisk ikke står på voldsomt stærke ben. Det skyldes, at Coop ikke umiddelbart har muligheder for at udvide, men organisationen skal finde ud af, hvor den skal hen.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.126|instance-web01