23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Coop-formand ærgrer sig over troløshed

For de fleste danskere er det ligegyldigt, om kæden de handler i hedder Netto, Rema eller Fakta - i stedet fokuserer de på gode tilbud på mælk og kød.

Lasse Bolander, bestyrelsesformand i Coop, ærgrer sig over den udbredte troløshed blandt danske dagligvarekunder. Det skriver Berlingske.

Han siger, at det er et afgørende succeskriterium for dem at hæve loyaliteten. Derfor har Coop investeret massivt i sit loyalitetsprogram, Coop-Plus.

Når kunderne melder sig ind, går Coops computere i gang med at indsamle data om kundernes indkøb og interesser, og dermed bliver der leveret målrettede og relevante tilbud til kunderne. Lasse Bolander påpeger, at loyalitetsprogrammet er deres unikke konkurrencefordel i forhold til Dansk Supermarked.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.112|instance-web01