23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Service er det mest effektive våben mod discount

Den økonomiske krise, voksende internethandel og skarpe konkurrence om kunderne tvinger fysiske butikker til at satse på service og imødekommenhed.

Mange forbrugere er ikke imponerede over serviceniveauet, hvilket især omfatter København, forklarer Bruno Christensen, detailhandelsekspert fra Retail Innovation Scandinavia i Aarhus. Det skriver JP Aarhus.

Han udtaler, at det eneste effektive våben mod discount og nethandel er gode butiksoplevelser, som gør kunderne glade.

I Glitter-kæden, som sælger smykker og accessories, er service og mersalg ifølge Claus Hermansen, Country Manager for Danmark, særdeles vigtige komponenter, og han siger, at de ansatte er ansvarlige for at informere kunden om tilbud og nyheder.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.141|