23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Mobilbrugere snyder sig selv for tusindvis af kroner

Forbrugerne snyder sig selv for i snit 25 procent på deres telefonregning, og for nogle drejer det sig om mange tusinde kroner om året.

Julie Hansen har i årevis betalt omkring 700 kroner om måneden for sin mobilregning, selv om hun kunne nøjes med under 200 kroner. Det skriver Politiken.

Det gamle abonnement er ikke blevet opdateret, selv om Julie har været trofast kunde hos Telia i mange år. Tusindvis af danskere har gamle mobilabonnementer, viser en undersøgelse, som Megafon har foretaget for Politiken.

Forbrugerne snyder sig selv for i snit 25 procent på deres telefonregning, og for nogle drejer det sig om mange tusinde kroner om året, siger Torben Rune, der teleekspert i Netplan, som til daglig arbejder med at gøre virksomheders telefonregninger mindre.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.101|