23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Modebranchen mærker den digitale forandring

Produktionstempoet er øget, informationerne flyder lynhurtigt, og på sociale medier som Tumblr og Instagram er mode en konstant strøm af billeder og indtryk.

Den digitale udvikling har forandret modebranchen, skriver Politiken.

Produktionstempoet er øget, informationerne flyder lynhurtigt, og på sociale medier som Tumblr og Instagram er mode en konstant strøm af billeder og indtryk. Denne måde at orientere sig på - og klæde sig på - er en del af grundfilosofien for det nye mærke & Other Stories.

Kædens svenske direktør, Samuel Fernström, siger, at den moderne modeinteresserede kvinde skal klæde sig, som hun vil. Det er ikke butikkerne, der skal diktere en stil. Det handler om at skabe muligheden for at mikse og matche.

& Other Stories er ejet af H & M, og den første butik åbnede i London i sidste uge.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.125