23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Troldekugler forbereder globalt væksteventyr

Danske Troldekugler er for få dage siden blevet lanceret i Mauritius, Rusland og Polen - og det er kun begyndelsen.

Danske Troldekugler er for få dage siden blevet lanceret i Mauritius, Rusland og Polen, og det er kun et lille varsel om, hvad der er på vej fra den danske smykkevirksomhed. Det skriver Berlingske.

Virksomheden, der er stiftet af Lise og Peter Aagaard, bobler af investeringslyst efter at have modtaget en kæmpe betaling fra konkurrenten Pandora på 190 mio. kroner.

En stor del af de penge bliver nu skudt direkte ind i den globale vækststrategi, som ledelsen er ved at fastlægge. Strategien skal sikre vækst på de cirka 30 markeder, hvor Troldekugler allerede er i dag. Samtidig vil Troldekugler erobre en stribe nye markeder.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.109|instance-web04