Historisk set er Black Friday vokset ud af retail.
Tilbuddene fra andre brancher end netop detailhandlen er således taget til i de foregående år, og derfor skal detailvirksomhederne hele tiden optimere sig.
For en voksende del af denne gruppe er svaret blevet kunstig intelligens - som et redskab til at personliggøre tilbud i forbindel...
Eksperter ser spirende tendens til brug af kunstig intelligens op til Black Friday
![](https://image.nordjyske.dk/users/nordjyske/images/96676606.jpg?t%5Bstrip%5D=true&t%5Bcrop%5D%5Bwidth%5D=4430&t%5Bcrop%5D%5Bheight%5D=2765&t%5Bcrop%5D%5Bx%5D=0&t%5Bcrop%5D%5By%5D=0&t%5Bresize%5D%5Bwidth%5D=660&t%5Bresize%5D%5Bheight%5D=412&accessToken=58a36d65581f0d399dea710f499afd1ef793f00ed6758a626402eb2aec90e836)
Til venstre er det Stefan Borensjö, ansvarlig for Retail i Norden - til højre er det Andrew Fowkes, Director og Retail Business Development. Begge ansat hos analysevirksomheden SAS Institute. Pressefoto: SAS Institute
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement