En kreativ contentfabrik.
Sådan betegner det nystiftede selskab Growfunds deres første - og hidtil eneste - investering i virksomheden Motion Media.
Growfunds er stiftet af Growbix, og hensigten er at "lave omkring fem investeringer inden for det næste år i både brands og SaaS-løsninger, der kan supportere i alt fra lager, logistik, forecas...
- Jeg har en ambition om at bygge Europas førende kreative contentfabrik
![](https://image.nordjyske.dk/users/nordjyske/images/97053285.jpg?t%5Bstrip%5D=true&t%5Bcrop%5D%5Bwidth%5D=2048&t%5Bcrop%5D%5Bheight%5D=1365&t%5Bcrop%5D%5Bx%5D=0&t%5Bcrop%5D%5By%5D=2&t%5Bresize%5D%5Bwidth%5D=660&t%5Bresize%5D%5Bheight%5D=440&accessToken=6aec50157bbf921d7372cfe25f139952d03c591c442800c72c17c2cca3f62157)
Growbix har stiftet et nyt selskab, udelukkende med det formål at investere i økosystemet omkring e-handel. Her er det øverst fra venstre Chastine Gaardsdal Jensen (Growfunds), Anine Teilmann (Motion Media), Sebastian Frederiksen (Growfunds) - og nederst fra venstre: Christian Roland (Comforth Scandinavia), Fazel Majed (Growfunds), Nicklas Starcke (Motion Media). Pressefoto: Growbix
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement