23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Jysk dropper samarbejde efter 34 år

Lars Larsens Jysk-kæde skal have nyt reklamebureau efter mere end 30 års samarbejde med aarhusianske RMB/Reklamebutikken.

Efter at have stået bag tilbudsaviser og tv-reklamer gennem 34 år har RMB/Reklamebutikken mistet Jysk som kunde. Det skriver Markedsforing.dk.

Reklamebutikken har de senere år haft ansvar for omkring halvdelen af de tilbudsaviser, som Jysk udsender på markederne i Europa. Den opgave overtages nu af firmaet DXP, oplyser Markedsforing.dk, der har talt med RMB’s stifter; Hans E. Møller-Hansen:

- Vi har den seneste halve snes år været i en tilbagevendende licitation, hvor kollegaer fra landets største bureauer også har budt ind. Hidtil har vi kunnet leve op til den stadig stigende konkurrence på prisen, men i år magtede vi ikke længere at matche de store danske bureauer, siger han blandt andet.

Han fortæller, at firmaet for fire år siden måtte afskedige seks medarbejdere på sit Jysk-team. Når samarbejdet med møbel- og sengetøjskæden slutter den 1. januar, ryger de sidste seks.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.142