På en periode over flere måneder har dagligvarekæden Lidl oplevet en "stor fremgang i salget" på to specifikke kategorier.
Værktøjer og haveredskaber er nemlig blevet et hit i kædens over 150 butikker, og helt konkret har kæden oplevet en omsætningsfremgang på 16 procent fra marts til august i år - sammenlignet med samme periode sidste år.&n...
Usædvanlige kategorier vinder frem: - Lidl har fundet et hul i markedet

Parkside er kåret til at være det bedst sælgende gør-det-selv-mærke i Europa af Euromonitor International – godt hjulpet på vej af en storstilet kampagne med Hollywood-stjernen Arnold Schwarzenegger i spidsen. Pressefoto: Lidl
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement