23948sdkhjf

Boston Consulting Group: Danskernes køb af snacks og alkoholiske drikke daler kraftigt

Salget i flere produktkategorier er faldet igennem første halvdel af 2024. Overordnet set holder dagligvareforbruget status quo, viser ny forbrugerundersøgelse
Danskernes forbrug presses af en købekraft, der endnu ikke har genvundet formen fra tiden før inflationskrisen i 2022. Det selv om lønstigningerne har været de højeste i over 35 år.

Denne tendens slår også igennem Boston Consulting Groups nye European Consumer Sentiment-rapport, der har set nærmere på forbruget og forbrugernes indkøbsvaner og præ...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.156