23948sdkhjf

Salling Group får nye, økologiske pålægsprodukter på hylderne

Salling Group lancerer i disse dage en serie af økologiske pålægsprodukter fra Friland, fortæller Frilands direktør Søren Tinggaard på LinkedIn.

- Jeg er meget glad for og stolt over, at vi endeligt er kommet på plads med dette projekt. Det er et projekt hvor hele Friland teamet og Danish Crown i fællesskab har løftet opgaven sammen og resultatet er en meget flot og velsmagende serie af produkter, skriver Søren Tinggaard.

Friland, der er Danmarks største økologiske kødselskab, har i mange år været ledende på leverancer af økologisk kød til dansk detailhandel. Nu går selskabet efter en større bid af markedet med sin nye produktserie inden for pålæg.

Læs mere: Økologisk optimisme efter svære år: - Det er lykkes at vende udviklingen

- De færreste ved det, men rugbrød med pålæg er faktisk det flest danskere spiser til aftensmad hver dag. Så når danskerne i dag køber kød fra Friland for at lave boller i karry eller hakkebøf, er vi derfor i Friland nu også klar med et kvalitetsprodukt til den voksende gruppe af danskere, som ønsker at spise mere økologisk, skriver Søren Tinggaard.

Frilands nye pålægsserie lanceres i denne uge i Salling Groups butikker, Bilka, Føtex og Netto. Den nye pålægsserie vil senere på året være at finde i de fleste danske supermarkeder.

Artiklen er en del af temaet Dagligvarer.

Se nøgletal for:
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.125