23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Jysk ansætter ny marketingdirektør

Michael Gade får ansvaret for markedsføringen i Lars Larsens milliardkoncern.

Michael Gade kommer fra en stilling som Nordic Marketing Manager i Expert AS, der er moderselskab for Expert i Finland, Norge og Danmark, og som dækker ca. 600 butikker – i Danmark blandt andet Punkt1 og Expert.

Jysk Group har butikker i 35 lande og er delt op i Jysk Nordic, Dänisches Bettenlager og Jysk Franchise. Michael Gade bliver ansvarlig for marketing i Jysk Nordic, der dækker 18 lande.

Her bliver hans opgaver blandt andet at sikre kundeindsigt, udvikle marketingstrategier samt sikre eksekvering.

Michael Gade er uddannet cand. merc. fra Handelshøjskolen i Aarhus i 1998 og har siden haft forskellige jobs inden for marketing – på bureau, hos Kop&Kande og de sidste fire år hos Expert AS.

Han begynder hos Jysk den 3. februar.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.095|instance-web03