23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Ny plan: Coop vil skrotte tilbudsavisen

Mobilen skal afløse den forkætrede tilbudsavis som Coops fremmeste markedsføringsredskab - og meget mere.

Indtil nu har ingen kæder turdet tage et opgør med den udskældte tilbudsavis. Men nu varmer Coop Danmark op til at afskaffe den indenfor en overskuelig årrække. Det skriver Dansk Handelsblad.

Det fortæller Gregers Wedell-Wedellsborg, der som ny koncerndirektør i Coop med ansvar for bl.a. innovation har travlt med at fremtids-tilpasse dagligvaregiganten.

– Vi skal tage et opgør med tilbudsavisen. Vi skal arbejde for at vriste hele branchen ud af det jerngreb, vi har place-ret os selv i, fordi tilbudsavisen simpelt hen styrer alt for meget af, hvordan vi arbejder, siger han i et interview med Dansk Handelsblad.

Læs mere i Dansk Handelsblad.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.11|instance-web03