23948sdkhjf

Coop-kæder i nyt samarbejde

Kvickly og SuperBrugsen går for første gang sammen om én fælles tilbudsavis.
De to Coop-kæder SuperBrugsen og Kvickly går sammen om at udsende en fælles tilbudsavis. Det skriver Dansk Handelsblad.

Det er et forsøg fra Coops side, og hvis det falder positivt ud, vil koncernen gennemføre andre samarbejder kæderne imellem.

Kvickly og SuperBrugsen med i alt 300 varehuse og supermarkeder og en samlet omsætning på over 25 mia. kr. bruger den fælles tilbudsavis i denne uge til at lave en større kampagne for madglæde og samvær, som er en central del af den nye strategi udmøntet i et madmanifest, som Coop lancerede i foråret.

– Dette er en af mange måder at realisere vores madmanifest, Coop & Co, hvor vi vil inspirere danskerne til at få nye og bedre oplevelser omkring måltidet, siger koncerndirektør Michael Løve.

Læs mere i Dansk Handelsblad.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.157