23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Nettomærker er en stor succes – Netto kan ikke følge med

Nettos kampagne med samlemærker er blevet en stor succes. Så stor, at kæden har problemer med at følge med efterspørgslen.

Kampagnen, som Netto har søsat, giver kunderne rabat på udvalgte produkter.

Det viser sig, at kampagnen er blevet så stor en succes, at Netto har svært ved at følge med deres egen succes. Efterspørgslen fra kunderne har simpelthen været for stor.

- Vi har oplevet utrolig stor interesse om kampagnen og efterspørgsel efter produkterne - og det har desværre betydet, at vi har haft kunder der er gået forgæves efter specifikke produkter. Det er første gang, vi i Netto vælger at lave en sådan kampagne og derfor oplever vi lige nu udfordringer, som vi ikke havde forudset – og det beklager vi naturligvis. Det skriver Netto på Facebook.

Fordoblet levering til butikkerne

Netto lover dog kunderne, at det er slut med at gå forgæves.

- Men vi kan fortælle, at vi har fordoblet vores leveringer til butikkerne, så det er meget mere tilpasset til den store efterspørgsel, vi oplever på produkterne. Vi kan samtidig love at vi ikke kommer til at løbe tør for produkter, og at der er nok til alle, skriver Netto på Facebook.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.131|instance-web03