23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Coop fortsætter samarbejdet med AFA JCDecaux

Detailkoncernen har forlænget samarbejdet med outdoor-leverandøren AFA JCDecaux.

AFA JCDecaux er en del af verdens største outdoorkoncern, JCDecaux, som er repræsenteret i mere end 60 lande, skriver markedsføring.

- Coops mange dagligvarekæder når ud rigtigt mange danskere, som vores annoncører har en stor interesse i at få deres budskab ud til, siger Casper Claudius Gregersen, Commercial Director hos AFA JCDecaux i en pressemeddelse.

- Reklamer ved butikker ses af mere end 60 pct. af danskerne og hele 42 pct. bruger mobilen til at søge aktivt videre på baggrund af outdoorreklamer, fortsætter han.

- Coop er glad for den nye aftale, der sikrer at AFA og Coop sammen udvikler samarbejdet omkring fremtidens outdoormedier, siger Claus Olesen, chef for indirekte varer Coop Danmark.

Originalartikel:

http://markedsforing.dk/artikler/bureaue...
BREAKING
{{ article.headline }}
0.143|instance-web01