23948sdkhjf

Kendt kaffebrand får nyt navn

Merrild fusionerer med Jacobs Douwe Egberts og overtagernavnet
Merrild Proffesional, som virksomheden har heddet i mange år, sælger hvert år 856 millioner kopper kaffe, te og kakao, skriver Markedsføring.

Efter en fusion med Jacobs Douwe Egberts skal kaffehuset brande sig med et nyt navn, og det kan godt være en udfordring.

- Vi står som udgangspunkt stærkt på markedet, fordi vi gennem 39 år har udviklet kaffe, så den passer til danskernes smag. Og vores kunder kommer ikke til at opleve andre forandringer end, at poserne får et andet design, siger Lars Vinther Petersen til Markedsføring og fotsætter:

- Samtidig får vores kunder mulighed for at købe nye mærker, både danske som Gevalia og Karat samt udenlandske som Tassimo og Maestro Lorenzo, tilføjer han.

Originalartikel: http://markedsforing.dk/artikler/kampagn...

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.11