23948sdkhjf

Økologisk minimælk topper indkøbslisten på nettet

Irma.dk har øget sit salg med 80 pct. det seneste år.
En ny opgørelse fra Irma.dk viser, at onlinesupermarkedets kunder køber stort set det samme, som kunder i de fysiske butikker.

Det skriver Coop i en pressemeddelelse.

En top 15 fra Irma.dk viser, at de tre øverste pladser besættes af økologisk mælk med forskellig fedtprocent. Derefter kommer agurker, økologiske bananer, mineralvand med brus, avocado, toiletpapir, dåsetomater, kildevand, øko-æg, køkkenruller, konventionel minimælk, øko-gulerødder og rødvin.

- Generelt sælger vi rigtig meget vin, kaffe og kød, så hvis vi havde målt i kroner og ører og ikke i styk, havde det ligget højere, siger kommerciel direktør Jesper Wacherhausen, Irma.dk, der peger på tre interessante ting ved Top 15:

- Vi kan se, at vi der bliver købt relativt mere af de lidt tungere og større varer, som f.eks. halvandet liters vand, toiletpapir og flåede tomater på dåse. Her vil kunderne gerne slippe for slæbet selv.

Irma.dk har det seneste år oplevet en fremgang i salget på 80 pct. og leverer til hele Danmark minus brofaste øer.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.079