23948sdkhjf

Coop og Topdanmark går sammen om digitalt salg af forsikringer

Danmarks største dagligvarekæde og Danmarks næststørste forsikringsselskab søsætter nu Coop Forsikringer.

Coop og Topdanmark har i dag lanceret Coop Forsikringer i samarbejde med Topdanmark.

- Ambitionen er at knække koden til digitalt forsikringssalg på dagligvaremarkedet. Coop har et stærkt digitalt øko-system og en app, som allerede anvendes af 800.000 Coop-medlemmer. Til den har vi nu udviklet et medlemstilbud på forsikring, som er født digitalt, og som har de fordele Coop-medlemmer er vant til, nemlig kvalitet til konkurrencedygtige priser, nem at anvende og medlemsbonus på dine betalinger, siger forretningsudviklingschef i Topdanmark, Thomas Enna.

Den første forsikring, der bliver udbudt i Coop Forsikringer, er bilforsikring, men Coop forsikringer vil blive udbygget med flere produkter den kommende tid. 

- Allerede i 2018 vil vi lancere endnu en forsikring i Coop Forsikringer og inden for få år vil vi kunne tilbyde de fleste af de forsikringer, som en husstand har brug for,  siger Thomas Enna.

Forventer over 50.000 kunder inden fem år
Coop Forsikringer har allerede fået de første kunder og efter at it-systemerne har vist, at de digitale salg går igennem systemet, som de skal, sætter Coop og Topdanmark nu mere tryk på eksponeringen af Coop Forsikringer over for Coops medlemmer i Coops app, i nyhedsbreve, og andre kanaler.

- Ambitionen er, at vi i løbet af fem år har over 50.000 kunder i Coop Forsikringer, siger Anders Mittag.

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.141