23948sdkhjf

Apoteker har mistet tilliden til PostNord

| Af Redaktionen | Tip redaktionen om en historie

Livsvigtig medicin nåede ikke frem i tide. -Vi kan jo ikke stole på PostNord, siger apoteker.

Efter en ubehagelig oplevelse med PostNord op til Store Bededagsferien vil apoteker Bo Bjerregaard-Andersen nu ændre procedure for afsendelse af medicin.

Det skriver JydskeVestkysten Haderslev.

Bo Bjerregaard-Andersen er apoteker på Løve Apotek i Haderslev, og i forbindelse med den nyligt overståede helligdagsferie oplevede han at få fire eller fem henvendelser fra borgere, der ikke havde fået deres livsvigtige medicin til tiden med posten.

Læs også: Populær butikstrend nu også udbredt i provinsen

Medicinen blev ellers sendt onsdag inden ferien som såkaldte Qvick-breve, der skulle garantere, at posten er fremme dagen efter.

Læs også: Postnord satser på pakker i Hillerød

-Vi kan jo ikke stole på PostNord. Det er virkelig et dilemma for os i og med, at vi betaler den høje Qvickporto for at få brevene frem til næste dag, konstaterer Bo Bjerregaard-Andersen.

Det er ikke første gang, han oplever problemet, og han har sågar også oplevet, at livsvigtig medicin er gået tabt i posten.
Mere om: apoteker | Haderslev | PostNord
Hold dig opdateret med RetailNews
Kommentarer (1)
Forsiden lige nu

Helsam lukker butik: Esbjergs handelsliv er præget af turbulens

Broen Shopping har vendt op og ned på det hele i Esbjerg, fortæller Helsam-kædechef.

Normal har hyret ny landechef fra Salling Group

Her er Danmarks bedst omtalte varemærker

Supermarkedskæde holder skansen som Danmarks bedst omtalte varemærke, men der er også nyheder i top 10.

Danskerne skal kunne styre uden om farlige kopivarer

Salget af Magasin er lagt på hylden

Sportskæde flytter tættere på shoppingcenter

Nyhedsbrev

Skidt nyt fra USA giver Pandora endnu en øv-dag

Apotekerforening ser frem til en styrket rolle

Ombygning: Glæder sig over butikscenters udvikling

Storcenter får flere ledige butikker

Ny robot sørger for mere tid til kunden

Dårlig økonomi: Kæde lukker 15 butikker

Butik får flere kvadratmeter for pengene

1

Salling Group og Coop melder sig ind i kampen for Visadankortet

200 sjællandske butikker skal samles på én handelsplatform

Hygge er en del af ny brilleforretnings koncept

Lørdagsarbejde skal mindske ventetid på høreapparater

Ejer opgiver forretning til fordel for familien

Butikscenter har endelig fuldt udlejet

Vil styrke engagement med omverdenen: Salling Group ansætter public affairs-profil

To er med i dysten om apotekerbevilling

1

Forbrugerombudsmand advarer mod netbutik med mystisk bagmand

Matas har succes online - og på Black Friday

Robot udløser apoteks-flytning i Fredericia

Salg af lægemidler til at kvitte smøgerne er røget i vejret

Varer strømmer ind fra Kina trods manglende sikkerhed

Sportigan i Assens lukker

Medier: Medicinsk udstyr skyld i mange patientskader

Se alle Medlemmernes egne nyheder

Gratis rapport til dig: Ny undersøgelse blandt detail- og produktionsvirksomheder

Billy Regnskabsprogram tilbyder automatisk årsregnskab og selvangivelse

Gerflor DLW leverer 25.000 m2 linoleum til nyt psykiatrisk center i DNU

GEPIR – Stregkodernes gratis telefonbog

Pressemeddelelse: AMCS overtager Recy Systems

Forlæng levetiden og sikkerheden på din betalingsterminal - tjek: www.ctcoinshop.dk

Fokus på sourcingstrategi giver endnu flere kundefordele...

NYHED! Prolink Serie 13-0 CTP og Serie 13-34 FLT

600 mio. kr. skal give et teknologisk boost

Træt af madspild?

NRF 2019: Nye teknologier i den fysiske butik

3 x hurtigere pallehåndtering = spar tid

Bliv opdateret på det seneste nye om bioplast

NRF 2019: Online tracking i den fysiske butik

Må du genbruge dine stregkoder?

NRF 2019: Customer Experience

Effektiv, sikker og let kontanthåndtering

Torsdag den 31. januar: Kom til Festival for selvstændige helt gratis

Gerflor er officiel sponser for VM I HERREHÅNDBOLD 2019

Årets økologiske lancering

Find vej til danske testfaciliteter

Nyhed: Få de basale bogføringsværktøjer helt gratis med Billy Basic

Hvordan overvinder butikkerne udfordringen med at møde kunderne både offlin...

Strategi for din messe.

Et nyt og spændende år i vente hos PALOMAT®

Send til en kollega

0.369