23948sdkhjf

Aqua d'Or vil udsende 3,2 millioner flasker med hver deres unikke kunstprint

Helt ny teknologi gør det muligt at skabe millioner af forskellige emballagedesign.

Aqua d’Or har i samarbejde med den danske kunstner Emil Kozak skabt 3,2 millioner designs til virksomhedens mineralvand uden brus, hvor hver enkelt er helt unik.

Disse designs er skabt for at understrege ideologien bag kampagnen Flow Your Way, "der beskriver, hvordan hver enkelt af os er på en helt unik rejse - præcis som det danske Aqua d’Or mineralvand, vi drikker, har været det," fortæller virksomheden i en pressemeddelelse. 

Bag om de unikke Aqua d’Or Flow Your Way-labels er en nyskabende og kreativ teknologi, hvortil Emil Kozak har skabt elleve forskellige designuniverser og elleve forskellige toplag hertil.

Disse er blevet kombineret, roteret, zoomet og yderligere ændret i farve for at skabe helt unikke labels til hver flaske – og 3,2 millioner af dem.

Teknologien, der hedder Mosaic, er udviklet af HP og printet med HP Indigo printteknologi af Folienprint.

På forsiden af hver flaske findes et unikt identifikationsnummer. 
Aqua d'Or blev i starten af 2018 re-branded med nyt image som består af et rent, minimalistisk, danskinspireret og moderne design i overensstemmelse med vandets danske oprindelse.

Emil Kozak er vokset op i Maribo på Lolland. Hans passion for grafisk design kommer fra en livslang passion for skate boarding, og hans værker er inspireret af skate-kunst og album covers.

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.079