23948sdkhjf

MARKEDSFØRING

"Ja tak"-tilbud er supermarkedernes nye salgstrick

Nogle butikker tjener millioner på kundernes impulskøb på sociale medier.

Supermarkeder til minister: Forbyd trykte tilbudsaviser

Koncernen Coop vil beskytte klimaet med et forbud mod tilbudsaviser, der omdeles til danske husstande.

DR anklager Power for falske tilbud

DR's forbrugerprogram Kontant handler i aften om elektronikkæden Powers salgsmetoder.

Børns Vilkår: Forbyd influenceres markedsføring over for børn

Nu åbner H&M op for at sælge andres tøj

Detailgigant afslører marketingstrategi: Stor forskel på kunders research før køb

Nu afslører XL-Byg, hvordan virksomheden bruger sin viden om forskellige kundetyper til at øge salget.

Bilfirma går til landsretten i opgør med Ai Weiwei

Saxo.coms brug af ”forlagets pris” var vildledende markedsføring

Verdenskendt kunstner hiver dansk bilforhandler i retten

Pædofilimistanke får annoncører til at trække sig fra YouTube

Spies Rejser, YouSee og Coop afbryder samarbejde med YouTube efter mistanke om pædofiles misbrug af tjenesten.

Analyse: Følelser er vigtigere end pris ved Valentinsgaver

Ekspert råder detailhandelen til at fokusere på andet end pris, når de markedsfører produkter til Valentinsdag.

Influencere er moderne marketing – og der er stadig flere penge i dem

Højesteret skærper straffen for ulovlige bilannoncer

Toyota Danmark og K.W. Bruun Import får højere bøder i sag rejst af Forbrugerombudsmanden.

Danske reklamegiganter har ulovligt aftalt rabatter i årevis

1

Ny praksis: Forbudt at bruge andres design på reklamebilleder

Coop skal betale designer Kasper Würtz, fordi hans skål indgik i reklamebillede.

Danske virksomheder sælger for få julegaver på nettet

Se her hvad du kan gøre for at forbedre din webshop.

Ny teknologi gør Coops markedsføring mere effektiv

Coop har taget ny teknologi i brug, som giver mulighed for at måle effekten af kædens marketingaktiviteter. Det har været en øjenåbner for kædens marketingdirektør.

Kunderne er centrum i julekampagne

Hos Rødovre Centrum er årets julekampagne befolket af almindelige mennesker både på tv, tryk og online.

Nu vil Fur Bryghus være kendt for mere end øl

Familier overnatter i indkøbscenter

Rødovre Centrum har aldrig før fået så mange kommentarer på et opslag.

Der er ofte en bagtanke med julequizzen på nettet

Vi er lette at lokke med quizzer og konkurrencer i julemåneden, og det er både virksomheder og it-kriminelle godt klar over.

Magasin giver TV-tid til danskerne i december

Halloween blev en stor succes i Aabenraa

Handelsstandsforeningen i Aabenraa har investeret stort i Halloween, og det har givet smæk for skillingen.

Nike var tæt på at droppe NFL-stjerne

Send til en kollega

0.078