23948sdkhjf

Ny direktør vil slå produktnavne endnu bedre fast

Hvis de danske forbrugere ikke kender fødevarebrandsene Svansø og Skælskør, så kommer de til det.

I hvert fald har den nye direktør for Good Food Group, Lillie Li Valeur, som et af sine første mål hos virksomheden i Vejle at gøre de to fødevaremærker endnu mere kendt.

Det skriver Vejle Amts Folkeblad .

Mærkerne dækker over produkter som marmelade, dressinger, pasta, ris, havregryn og nødder, og i hele Good Food Group-koncernen er der flere tusinde produkter. Dem skal Lillie Li Valeur nu til at se meget nærmere på.

- Vi skal have fokus på de produkter, vi skal satse på i fremtiden. Hvilke kan jeg ikke sige endnu. Og vi skal se, hvor vi kan gøre det meget bedre i de 75 lande, vi har som marked. Virksomheden skal vækste, og vi skal have lavet en strategi for de næste fem år, siger hun til avisen.

Lillie Li Valeur tiltrådte direktørjobbet 1. marts efter en næsten 18 år lang karriere hos Arla. Hun havde således kun lige fået nøglerne overdraget hos Good Food Group, da Danmark blev lukket ned med corona. Noget af det første, hun skulle gøre, var derfor at sende medarbejdere hjem, og det "har ikke været helt let", nævner hun i Vejle Amts Folkeblad med henvisning til, at man i virksomheden ikke har været vant til at arbejde hjemmefra.

Lillie Li Valeur bor i Vejle sammen med sin mand, Jais Valeur, direktør i Danish Crown

På direktørposten i Good Food Group afløste hun Torben Christensen, hvis familie havde ejet virksomheden, siden den blev stiftet i 1951. Familien solgte den i slutningen af 2018 til den danske kapitalfond Maj Invest.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.141