23948sdkhjf

Coop vil bruge en milliard på at vinde markedsandele - i år

Coop Danmark skruer nu op for trykket over for konkurrenterne.
På sit sidste møde i 2011 nikkede Coops bestyrelse ja til en aggressiv strategiplan, der skal skaffe Coop-familien både højere omsætning, bedre indtjening og flere markedsandele i perioden frem til 2015.

Det fremgår af Coops medarbejderblad, Mit Coop Inside, hvor den samlede direktion med adm. direktør Jesper Lien i spidsen ikke lader nogen i tvivl om hensigterne.

- Gennem de seneste år har vi realiseret betydelig fremgang i Coop-familien - den udvikling skal ikke alene fortsætte - den skal forstærkes. Og det skal vi gøre på et tidspunkt, hvor det danske samfund er præget af krise, forbrugerne er præget af pessimisme og sparsommelighed, og den danske dagligvarehandel af intensiv konkurrence på lave priser, skriver Coop-toppen.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.079