Slut med tilbudsaviser: Først var det København, nu er det Østjylland
Dagligvarekæden Lidl har i sinde at rulle et initiativ fra hovedstaden ud flere steder i landet

Dagligvarekæden Lidl har i sinde at rulle et initiativ fra hovedstaden ud flere steder i landet PR-foto: Lidl
I København droppede Lidl den fysiske tilbudsavis for noget tid siden - og forsøget har givet så positiv feedback, at det nu også testes i Østjylland.
- Der er selvfølgelig mange overvejelser i spil, men vi ser, at flere og flere af vores aarhusianske kunder vælger den trykte tilbudsavis fra og tyer til de digitale løsninger, siger Rasmus Pape, der er indkøbs- og marketingsdirektør i Lidl Danmark.
Forsøget med at droppe de fysiske tilbudsaviser i Østjylland løber i første omgang i otte uger i starten af det nye år. I første omgang er det husstande i Aarhus-området, der er omfattet af forsøget. Det drejer sig om cirka 49.000 husstande.
Det er dog stadig muligt at hente en fysisk tilbudsavis i Lidls butikker.