23948sdkhjf

PriceRunner kigger frem og tilbage: Sådan blev 2022 - og sådan bliver 2023

- En storm på flere fronter.

Sådan lægger Katrine Barslev, forbrugeranalytiker ved PriceRunner, ud med at beskrive 2022 set fra prissammenligningsvirksomhedens perspektiv. 

Og der er særligt tre tendenser, der går igen i PriceRunners gennemgang af det forgangne kalenderår.

- Et månedlangt udsalg, søgen efter billigere alternativer...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til RetailNews, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Medlemmernes egne nyheder
Se alle medlemsnyheder
Mest læste
Seneste nyheder
Se seneste nyheder
Udvalgte artikler
Udvalgte nyheder fra forsiden
17 Irma-butikker lukker helt: Det skal der ske med dem
Christian Eriksens energidrikselskab hiver tocifret millionbeløb i land
Chokoladeproducent går konkurs
Forbrugerekspert om kaotisk dagligvaremarked: Discount bliver kun vigtigere
Er Irma ikke begravet alligevel? Nye meldinger åbner døren på klem for kædens overlevelse
Wolt mener, at Irma-samarbejde kunne have løst kædens udfordringer
Andre Nordiske Medier
Food Supply DK
Fremtidens Logistik
Nordiske Medier DK

Send til en kollega

0.141