23948sdkhjf

Slut med løftede pegefingre: Virksomheder skal stramme op på grøn markedsføring

Klima og miljø er to store spillere på den internationale dagsorden - og dét i mange arenaer. 

Således også i eksempelvis detailbranchen, hvor mange virksomheder markedsfører sig med at være grønne og bæredygtige i deres produktionsprocesser. 

Men hvor der sker udvikling, sker der også fejl - og det har Forbrugerombudsmanden noteret sig...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til RetailNews, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Medlemmernes egne nyheder
Se alle medlemsnyheder
Mest læste
Seneste nyheder
Se seneste nyheder
Udvalgte artikler
Udvalgte nyheder fra forsiden
Landets næststørste Kvickly bakker op om Coop-navneforandring: - Vi er klar, så snart skiltet er klar
Thisted Bryghus vil lukrere på markedet for alkoholfri øl med nye varianter
Tillidsmand: Skare Meat Packers erklæret konkurs
17 Irma-butikker lukker helt: Det skal der ske med dem
Christian Eriksens energidrikselskab hiver tocifret millionbeløb i land
Forbrugerekspert om kaotisk dagligvaremarked: Discount bliver kun vigtigere
Andre Nordiske Medier
Food Supply DK
Fremtidens Logistik
Nordiske Medier DK

Send til en kollega

0.125