23948sdkhjf

200 butikker udsat for "fræk" kampagne: Sådan forholder Coop sig

Henover weekenden har frivillige fra Anima placeret falske tilbudsaviser i omkring 200 Coop-butikker landet over. 
"Coop - værst til dyrevelfærd". 

Sådan lyder navnet på en kampagne, som dyreværnsorganisationen Anima har startet i weekenden. Den har til formål at sætte fokus på, at "Coop nægter at forpligte sig på en udfasning af de udskældte turbokyllinger", skriver Anima i en pressemeddelelse. 

Turbokylling

Turbokyllinger, oftest af racen Ross...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til RetailNews, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.71