- Man skal snakke ordentligt til kassepersonalet. De er mennesker, og vi kan alle lave fejl.
Sådan siger købmand i Meny Bogense, Peter Ploug Kirkegaard, til TV2.
Han gik i weekenden til tasterne på Facebook med et vredesudbrud rettet mod to kunder i hans dagligvarebutik på Fyn, som "hævede stemmerne og blev grænseoverskridende", beskriver k...
Grisebillede sender tydeligt signal om tiltagende problem i dagligvarehandlen
Der bliver generelt talt grimmere fra kunder mod ansatte i dansk dagligvarehandel - og det fik i weekenden en fynsk købmand til tasterne på Facebook. Arkivfoto: Signe Goldmann/Ritzau Scanpix
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement