Tilfredse kunder er en essentiel del af at drive detail- og dagligvarehandel.
Et sådant parameter har virksomheden Loyalty Group undersøgt i efterhånden flere år - og netop i disse dage flyder resultaterne fra Loyalty Groups brancheindex for de danske dagligvareaktører ud.
Loyalty Groups brancheindex
Loyalty Group hjælper virksomh...
Stor dagligvarerapport er landet: Kæde kåret som vinder for niende år i træk
Tæt på 4000 forbrugere har i en stor undersøgelse givet deres holdninger til kende over for den danske dagligvarebranche. Og særligt én kæde nyder igen stor tilfredshed fra kunderne

Loyalty Group har netop frigivet en ny årsrapport, der kigger nærmere på kundeloyaliteten i blandt andet den danske dagligvarebranche. Arkivfoto: Signe Goldmann/Ritzau Scanpix
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement